Якщо при отриманні товару з нашого інтернет-магазину ви виявили виробничий брак або товар не відповідав зазначеним нами характеристикам (колір, форма, матеріал та ін.), то ви маєте право оформити повернення або заміну цього виробу.

Щоб правильно та без проблем оформити повернення/обмін товару, слід виконати такі умови:

  • не пошкоджувати або змінювати упаковку, приймається лише в оригінальній упаковці;
  • не використовувати товар, оскільки на ньому залишаються сліди експлуатації та різні ушкодження. Якщо таке є, товар поверненню/обміну не підлягає.
  • вся комплектація має бути повною;
  • надання всіх документів: чек, інструкція, гарантійний талон, ярлики (якщо є).

Випадки, коли повернення/обмін товару є неможливим:

  • якщо ви залишили пошкодження на оригінальній упаковці або вона взагалі відсутня;
  • якщо ви використовували товар та залишили на ньому пошкодження та інші сліди експлуатації;
  • якщо ви повернули товар без повної комплектації.

Якщо ви виявили на виробі, який ви отримали виробничий брак, слід:

  • зателефонувати за вказаним на сайті інтернет-магазину номером телефону протягом 14 днів від отримання товару, за яким з вами зв'яжеться наш менеджер;
  • всі кошти, витрачені на придбання виробу, повертаються повною мірою разом із витратами на транспортування;
  • при обміні товару на той, що перевищує його вартість, покупець має здійснити доплату;
  • за відсутності на складі товару, який ви обрали для обміну, інтернет-магазин Jitnik.com.ua зобов'язаний надати вам його за 2 місяці.

Якщо вибраний товар не відповідає вашому замовленню або очікуванням, то вам слід знати такі правила:

  • товар підлягає поверненню/обміну, якщо він не відповідає розміру телефону, не такого кольору, що ви вибирали, вас не задовольнила якість обраного вами виробу;
  • за наявності таких причин, варто зателефонувати та оформити повернення/обмін протягом 14 днів з моменту отримання товару;
  • при обміні/поверненні виробу клієнт повинен надіслати інтернет-магазину Jitnik.com.ua інформацію про відправку товару;
  • при поверненні товару інтернет-магазин зобов'язаний виплатити його вартість у повному розмірі; витрати на транспортування оплачує сам клієнт;
  • під час обміну товару покупець оплачує вартість його транспортування.